dimecres, 5 de maig del 2010

ABANS DEL SILENCI, AGUSTÍ VEHI

De vegades, la vida atorga petits plaers. La lectura, la descoberta d'una novel·la excepcional, la coneixença del seu autor... El passat diumenge vaig tenir l'oportunitat de passar una llarga estona amb l'Agustí Vehí, l'autor de "Abans del silenci", publicada per Pagès Editors i guanyadora del Ferran Canyameres del 2009. Havia llegit el llibre després de conèixer l'autor al BCNegra d'enguany. Em va fascinar i aquí teniu la ressenya publicada al Balears.

http://dbalears.cat/arxiu/pdf/846/30

Després, en aquella llarga tarda de diumenge en la qual va desfilar bona part de la família i en la que la Marie ens va obsequiar amb un extraordinari arròs a la cassola, la coneixença es convertí en amistat. Parlàrem de llibres, d'història i de novel·la negra i per a postres em vaig emportar a casa "Ginesta pels morts", calenta del forn.

Avui l'he començada a llegir a cal dentista i us deixo perquè me'n vaig a continuar. Les 40 primeres pàgines són sensacionals. La resta del llibre... ja en parlarem.