dijous, 4 de novembre del 2010

JO NO T'ESPERE / JO NO T'ESPERO

Quatre anys després, el Papa Ratzinger, hi torna. Però ara a la ciutat comtal, Barcelona. D’aquella primera vinguda va sorgir Jo no t’espere, una trepidant novel·la, inserida dins el gènere de la novel·la d’intriga, tot i que la transcendeix. Les situacions i els ambients, són sempre acurats en l’escriptura de Bennasar, així com l’acció que mai no decau i t’obliga a estar enganxat al llibre gràcies a una trama ben ordida i on res no queda en mans de l’atzar. Una bona ocasió per tornar a submergir-se, o submergir-s’hi per primera vegada, dins les seves pàgines.

JO NO T’ESPERE

Sebastià Bennasar

Biografia: Sebastià Bennasar Llobera va néixer a Palma el 1976. Actualment viu a Lisboa i es dedica al periodisme, la crítica literària i la gestió cultural. Ha publicat els poemaris Passaport de sang i Breu Blues de València (El Gall Editor, 2007); els llibres de relats A la sabana no hi ha temps per a la compassió, El dia de l’alliberament i L’estret de Torres (premi Hiperbòlic, 2005); les novel·les Els Blaus de l’Horitzó (El Gall Editor, 2006, premi Pollença 2005) i Connie Island (Viena, 2007, premi 25 d’abril Vila de Benissa, 2005) i les novel·les negres El botxí de la ciutat de Mallorca i Cartes que no lliguen.


Fitxa tècnica

Autor: Sebastià Bennàsar · Títol: Jo no t’espere · Col·lecció: El Cabàs, 30

ISBN: 978-84-96608-79-5 · Enquadernació: Rústica · Format: 21x14 cm

Pàgines: 170 · Preu: 15 € (IVA inclòs)